تولید انواع درب و پنجره دوجداره کشویی در قم
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
تولید انواع درب و پنجره دوجداره کشویی در قم
چهار شنبه 5 مرداد 1401 ساعت 14:17 | بازدید : 135 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

کارایی پنجره ‌های کشویی

پنجره کشویی بازسازی نمی‌شود و فريم زير كار صاف نبوده و سطح مقطعی 60 ميلی متری پروفیل روی سطح صاف، باعث شده تا از پروفیل‌های مخصوصی استفاده شود كه لبه داشته و می‌تواند روی فريم‌های قديمی جايگذاری شود. عايق‌بندی پنجره‌های قديمی در بالای پنجره هدف اصلی است. به طور ‌معمول به هنگام بازسازی از پنجره کشویی استفاده نشده و پروفیل مخصوص هم برای اين كار وجود ندارد. ساختار پروفیل، ضخامت شيشه دو جداره و فاصله بين دو جداره باعث شده تا مقدار گاز آرگون مابين شيشه‌ها كمتر بوده و اين قضيه در كاهش عايق‌بندی نقش بسزايی دارد.

انواع حالت‌های پنجره لولایی

درب ريلی يكی از بهترين درب‌هایی است كه در معماری خانه به كار می رود. اين نوع درب‌ها به زيبايی خانه كمک می كنند. پنجره کشویی به طور معمول در سه حالت تک لنگه، دو لنگه يا دو لنگه بازشو كار گذاشته می شوند.

پنجره UPVC كشويی يكی از بهترين پنجره کشویی است كه طراحی و توليد می شود. بخاطر متفاوت بودن ماده اوليه، اين نوع پنجره‌‌ها دوام بيشتری دارند. اين نوع پنجره‌ها نسبت به اشعه‌های ماورای بنفش و آلودگی هوا و سر و صدای بيرون مقاوم هستند. امروزه در مقايسه با گذشته اكثر خانواده‌های ايرانی در اكثر منازل از اين نوع پنجره‌ها بيشتر استفاده می كنند. علاوه ‌بر این به آسانی نصب می‌شوند و می توان آن‌ها را از نقطه‌ای به نقطه ديگر جابجا كرد. در برابر باران و طوفان‌های شديد مقاوم هستند و موجب می‌شوند هزينه‌های گرمايشی و سرمايشی به شدت كاهش پیدا کند.

پنجره دو جداره کشویی از اتلاف انرژی جلوگيري می‌کند. پنجره کشویی نيز براساس اين ويژگی می‌تواند از هدر رفت انرژی جلوگيری كند. امروزه در بسياری از منازل از درب دو جداره کشویی استفاده و حتی پنجره دو جداره كشويی هم به کار می‌رود كه در نهايت به حفظ انرژی گرمای خانه كمک كرده و از اتلاف آن جلوگيری می‌كند و در ضمن دكوراسيون خانه را نيز زيباتر نشان می‌دهد.

کارکرد پنجره دوجداره کشویی و لولایی

مدل کشویی یو پی وی سی قابلیت کمتری نسبت به لولایی دارد چون به خاطر پیکربندی پروفیل و ضخامت شیشه، فاصله بین دو جداره کاهش و میزان گاز آرگون مابین شیشه ها نیز کم شده و همچنین وجود ریل در زیر لنگه پنجره کشویی باعث نشتی هوا و منجربه کاهش عایق بندی آن می گردد. ازاین رو پنجره های دو جداره کشویی فاقد پلاستیک ‎ EPDM‏ ، برای مناطق معتدل و آرام مناسب است. چنانچه در یک محله یا شهرک مسکونی یا ویلایی بیرون از شهر زندگی می کنید، خرید پنجره کشویی صحیح است اما اگر در مناطق پر سر و صدا، مستعد گرد غبار یا مناطق بسیارگرم یا بسیار سرد ساکن هستید، توصیه به تهیه پنجره لولایی می کنیم. در ضمن پنجره کشویی در همه سطوح و در قاب ها کارایی مناسبی ندارد چون در قاب های با سطوح تراز استفاده می شوند، در نتبجه می توان در پروژه هایی که درقاب قدیمی نبوده و دارای قاب با سطح تراز است به کار رود.

عایق بندی پنجره دوجداره کشویی یو پی وی سی

یکی از معایب پنجره دوجداره کشویی ساخته شده با پروفیل یو پی وی سی میزان عایق بندی کمتر نسبت به سایر انواع پنجره های دوجداره ست. دلیل آن هم بسیار روشن و واضح است ؛ وجود منافذ در بین غلتک ها و حالت های بازشوی آن ها نسبت به سایر مدل بیشتر است !

با این وجود، پنجره های دوجداره کشویی یو پی وی سی نسبت به سایر پنجره های قدیمی مانند چوبی، آلومینیومی و ... به دلیل عایق بندی بیشتر بهتر است.

در نهایت اگر عایق بندی برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و یا در محلی که میخواهید پنجره را نصب کنید عایق بندی اهمیت زیادی دارد پیشنهاد روماپن به شما این است که از انوع دیگر پنجره های دوجداره استفاده نمایید

 شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 از ساعت 8 صبح تا 15 تماس حاصل بفرمایید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 108
:: بازدید سال : 246
:: بازدید کلی : 246